مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تهران-09120405028

مکانیکی و تعمیرگاه تخصصی مکانیکی خودرو در تهران+مکانیکی سیار

مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تهران-09120405028

مکانیکی و تعمیرگاه تخصصی مکانیکی خودرو در تهران+مکانیکی سیار

مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تهران-09120405028

مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی غرب و شمال تهران کمپانی خدمات و تعمیرات خودرو به صورت تخصصی همراه با مکانیکی سیار

  • ۰
  • ۰

تعمیرگاه تخصصی مکانیکی ونک!

تخصصی ترین تعمیرگاه غرب تهران(تعمیرگاه تخصصی مکانیکی ونک)

انجام کلیه خدمات خودرو در ونک به صورت تخصصی زیر نظر و توسط مکانیک فوق تخصص یاور مرادی

09120405028

09191401230

02122690450

02144627360

02144627392

09100702005

09356677313

مکانیکی ونک!تعمیرگاه مکانیکی تخصصی در ونک

دستگاه دیاگ و عیب یاب تخصصی تمامی خودروهای خارجی و ایرانی.اعم از بنز-بی ام و-تویوتا-لکسوس-کیا-هیوندا و.....

تعمیرگاه تخصصی مکانیکی در ونک(مکانیکی ونک اماده انجام کلیه تعمیرات خودروهای ایرانی و خارجی به صورت تخصصی در ونک،تعمیرگاه تخصصی بنز،تعمیرگاه تخصصی بی ام و،تعمیرگاه تخصصی تویوتا،تعمیرگاه تخصصی لکسوس،تعمیرگاه تخصصی هیوندا،تعمیرگاه تخصصی کیا موتورز،تعمیرگاه تخصصی رنولت پارس خودرو مگان ال 90 ال نود تندر نود مکانیکی در ونک،تعمیرگاه تخصصی مزدا،تعمیرگاه تخصصی نیسان مورانو ماکسیما...،تعمیرگاه تخصصی مکانیکی محدوده ونک،مکانیکی ونک،تعمیرات تخصصی خودرو در ونک.

1-تعمیرات تخصصی کلیه موتورهای خورجینی و خطی

2-تعمیرات تخصصی کلیه گیربکسهای اتوماتیک و دنده ای

3-تعمیرات تخصصی جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو(جلوبندی سازی در  ونک)

4-تعمیرات تخصصی برق خودرو و باتری سازی پونک-باتری فروشی در ونک

5-تعمیرات تخصصی سیستم انژکتور و سوخت رسانی خودرو

6-خدمات تخصصی تنظیم موتور و سرویس انژکتور خودرو(تون آپ در ونک)

7-دستگاه فوق تخصصی و دیاگ برای کلیه خودروهای موجود در ایران(وارداتی-داخلی)

8-اتوسرویس و تعویض روغن کلیه خودروهای خارجی و ایرانی(سرویس های اولیه)

خدمات خودرو در ونک:مکانیکی ونک،جلوبندی سازی ونک،باتری سازی ونک باتری فروشی ونک و...

انجام خدمات خودرو به صورت تخصصی در مکانیکی ونک

خدمات مکانیکی:تعمیرات موتور-تعمیرات گیربکس-تعمیرات گیربکسهای اتوماتیک-تعمیر سرسیلندر-تعویض تسمه تایمینگ خودرو-سیستم خنک کاری و روانکاری و....مکانیکی ونک مکانیکی در ونک مکانیکی تخصصی ونک

خدمات جلوبندی:جلوبندی سازی و تعمیر سیستم تعلیق-تنظیم ارتفاع-تنظیم فرمان-تعمیرات اکسل و عقب بندی خودرو-تعمیر جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک در مکانیکی ونک

خدمات تنظیم موتور:تنظیم موتور با دستگاه(تون اپ)-سرویس و شتشوی انژکتور-سرویس درچه گاز و استپرموتور-سرویس یا تعویض شمع ها-تعویض فیلتر بنزین

خدمات باتری سازی و کولر سازی:باتری سازی ونک-باتری فروشی ونک-برق خودرو-تعمیر سیم کشی-تعمیر و تست روشنایی،کولر سازی و خدمات شارژ گاز کولر خودرو محدوده ونک

خدمات تعویض روغنی و اتوسرویس:تعویض روغن-آچارکشی-تنظیم باد-و کلیه سرویس های دوره ای خودرو-ریست چراغ سرویس تمامی خودروها با دستگاه

مکانیکی:مکانیکی در ونک به صورت تخصصی در ونک

مکانیکی ونک مکانیکی تخصصی در ونک،

عملکرد و اثر کنترل کنندها در گیربکس اتومات

با سیستم کنترل تعریف شده می توان کاربرد و طرز کار انها را در جعبه دنده اتوماتیک مورد مطالعه قرار داد.

وضعیت پارک و راه اندازی موتور در گیربکس اتومات

برای راه اندازی و روشن نمودن موتور در گیربکس های اتومات اهرم تعویض دنده باید در وضعیت پارک یا خلاص باشد یک کلید اطمینان از استارت زدن در وضعیت های دنده عقب R حرکت به جلوD ووضعیت دنده یک L جلوگیری می نماید هنگام استارت زدن یک مسیر قدرت به مبدل گشتاور که میل لنگ متصل است وارد می شود مسیر قدرت را مبدل گشتاور خارج و توسط شفت توربین یا همان محور ورودی جعبه دنده به مجموعه دنده های خورشیدی و دنده های سیاره ای ان به طورازاد می چرخند و حرکت را به محور خروجی جعبه دنده منتقل می نماید مسیر جریان روغن به واحدهای اصطکاکی و سوپاپ تعویض دنده ها قطع می باشد وقتی اهرم انتخاب وضعیت دنده دروضعیت پارک باشد تمام واحدهای اصطکاکی مانند وضعیت خلاص و یک نیروی فنر به اهرم قفل کننده ازاد هستند.

وضعیت حرکت مستقیم در گیربکس اتومات

در وضعیت حرکت مستقیم D در گیربکس های اتوماتیک ارتباط مبدل گشتاور و دنده یک جعبه دندهبرقرار می شود و با باز شدن در دریچه گاز موتور , دور موتور افزایش می یابد و حرکت اتومبیل به جلو به ارامی انجام می گیرد هنگامی که دور موتور زیاد می شود درگیری دنده مستقیم انجام می گردد بدین ترتیب که باند دنده یک ازاد شده و کلاچ دنده مستقیم درگیر می شود که این درگیری باعث می شود که مجموعه دنده های خورشیدی ثابت و قفل شوند و در نتیجه نسبت دنده 1:1 خواهد بود و باند دنده یک توسط اهرم کنترل دستی درگیر می شود و جزئی از وظایف تعویض خودکار نمی باشد در حالی که کلاچ حرکت به جلو توسط تعویض خودکار درگیر می شود وظایف سیستم کنترل دریچه گاز و گاورنر را به خاطر داشته باشید که چگونه تعویض دنده به طور خودکارانجام می گیرد .
اگر به موتور گاز داده شود و در نتیجه گاز کاملا باز شود فشار ارسالی توسط سوپاپ دریچه گازفنر انتهایی ان به سوپاپ تعویض دنده خودکار باعث می شود که ان را در حالت بسته نگه داردمادامی که دور خروجی جعبه دنده و در نتیجه سرعت اتومبیل به حدی برسد که تعویض دنده ضروری باشد فشار روغن گاورنر در این حالت بر فشار سوپاپ دریچه گاز و نیروی فنر ان غلبه می کندو سوپاپ تعویض دنده را باز می نماید که مسیر اصلی روغن به کلاچ جلو مربوط به دنده مستقیم توسط سوپاپ کنترل دستی برای وظایف مختلف برنامه ریزی می کند و از دو سیستم فرمان می گیرد یکی سیستم کنترل دریچه گاز و دیگری سیستم گاورنر این فرمان به سوپاپ تعویض دنده مستقل شده و به مرحله اجرا می اید . 
سیستم کنترل گاورنر در گیربکس اتومات حرکت اتومبیل را نسبت به مقاومت جاده تنظیم می کند.
پس در نتیجه تعویض دنده خودکار را به طور مداوم انجام می دهند به این ترتیب که سرعت اتومبیل موجب افزایش فشار گاز گاورنر و باز شدن تعویض دنده می شود پس اتومبیل در دنده مستقیم قرار می گیرد . در مواقعی که سرعت اتومبیل کم می شود مانند شرایط سخت رانندگی یا هنگام عبور از سربالایی یا وقتی که دریچه گاز باز باشد (مقاومت جاده زیاد باشد) فشار روغن سوپاپ کنترل دریچه گاز و فنر ان بر فشار روغن گاورنر غلبه می کند و سوپاپ تعویض دنده بسته می شود و اتومبیل با دنده یک حرکت می کند یا مانند وقتی که ترمز می کنیم بر اثر ترمز فشار روغن گاورنربه تدریج کم می شود و فنر سوپاپ تعویض دنده ان را در حالت بسته نگه می دارد و جعبه دنده به وضعیت دنده یک بر می گردد در وضعیت دنده یک دستی در جعبه دنده های اتوماتیک , توسط راننده اهرم انتخاب دنده در وضعیت L قرار می گیرد که در این حالت سوپاپ تعویض دنده از سیستم کنترل هیدرولیکی به طور خودکار قطع می شود و جعبه دنده نمی تواند دنده مستقیم را داشته باشد سوپاپ دستی مسیر اصلی روغن را به پیستون سروی باند دنده یک هدایت می کند . وضعیت دنده یک دستی L مخصوص حرکت در سربالایی با کشش خوب و در سرازیری به منظور استفاده از حالت ترمز موتوری به کار برده می شود.مکانیکی ونک

وضعیت دنده عقب در گیربکس اتومات

با به کار بردن یک کلاچ دنده عقب در گیربکس های اتوماتیک باعث می شود که مسیر اصلی روغن را پیستون کلاچ منتقل نماید و در نتیجه سبب معکوس شدن دنده رینگی در مجموعه خورشیدی شده و دور خرجی عکس می گردد . که فقط دنده عقب کابرد دارد.

تعمیرات تخصصی خودرو در ونک-کلیه خدمات مکانیکی در ونک

تعمیرات تخصصی خودرو در ونک-خدمات مکانیکی در ونک به صورت تخصصی برای کلیه خودرو های خارجی وایرانی

تعمیرگاه ونک مکانیکی در ونک مکانیکی تخصصی تعمیرگاه ونک

تعمیرگاه مکانیکی در ونک به صورت تخصصی برای محدوده ونک-مکانیکی ونک تخصصی ترین تعمیرگاه مکانیکی در غرب و شمال تهران میباشد.