مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تهران-09120405028

مکانیکی و تعمیرگاه تخصصی مکانیکی خودرو در تهران+مکانیکی سیار

مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تهران-09120405028

مکانیکی و تعمیرگاه تخصصی مکانیکی خودرو در تهران+مکانیکی سیار

مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی تهران-09120405028

مکانیکی:تعمیرگاه تخصصی مکانیکی غرب و شمال تهران کمپانی خدمات و تعمیرات خودرو به صورت تخصصی همراه با مکانیکی سیار

  • ۰
  • ۰

مکانیکی شهران تعمیرگاه تخصصی مکانیکی شهران!

تخصصی ترین تعمیرگاه غرب تهران(تعمیرگاه تخصصی مکانیکی شهران)

انجام کلیه خدمات خودرو در شهران به صورت تخصصی زیر نظر و توسط مکانیک فوق تخصص یاور مرادی

09120405028

09191401230

02144627360

02144627392

09100702005

09356677313

مکانیکی شهران:تعمیرگاه مکانیکی تخصصی در شهران

دستگاه دیاگ و عیب یاب تخصصی تمامی خودروهای خارجی و ایرانی.اعم از بنز-بی ام و-تویوتا-لکسوس-کیا-هیوندا و.....

تعمیرگاه تخصصی مکانیکی در شهران(مکانیکی شهران اماده انجام کلیه تعمیرات خودروهای ایرانی و خارجی به صورت تخصصی در شهران،تعمیرگاه تخصصی بنز،تعمیرگاه تخصصی بی ام و،تعمیرگاه تخصصی تویوتا،تعمیرگاه تخصصی لکسوس،تعمیرگاه تخصصی هیوندا،تعمیرگاه تخصصی کیا موتورز،تعمیرگاه تخصصی رنولت پارس خودرو مگان ال 90 ال نود تندر نود مکانیکی در شهران،تعمیرگاه تخصصی مزدا،تعمیرگاه تخصصی نیسان مورانو ماکسیما...،تعمیرگاه تخصصی مکانیکی محدوده شهران مکانیکی شهران تعمیرات تخصصی خودرو در مکانیکی شهران.

1-تعمیرات تخصصی کلیه موتورهای خورجینی و خطی

2-تعمیرات تخصصی کلیه گیربکسهای اتوماتیک و دنده ای

3-تعمیرات تخصصی جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو(جلوبندی سازی در شهران)

4-تعمیرات تخصصی برق خودرو و باتری سازی-باتری فروشی در شهران

5-تعمیرات تخصصی سیستم انژکتور و سوخت رسانی خودرو

6-خدمات تخصصی تنظیم موتور و سرویس انژکتور خودرو(تون آپ در شهران)

7-دستگاه فوق تخصصی و دیاگ برای کلیه خودروهای موجود در ایران(وارداتی-داخلی)

8-اتوسرویس و تعویض روغن کلیه خودروهای خارجی و ایرانی(سرویس های اولیه)

خدمات خودرو در مکانیکی شهران:مکانیکی،جلوبندی،باتری سازی و...

انجام خدمات خودرو به صورت تخصصی در مکانیکی شهران

خدمات مکانیکی:مکانیکی شهران تعمیرات موتور-تعمیرات گیربکس-تعمیرات گیربکسهای اتوماتیک-تعمیر سرسیلندر-تعویض تسمه تایمینگ خودرو-سیستم خنک کاری و روانکاری و....مکانیکی شهران مکانیکی در شهران مکانیکی تخصصی شهران

خدمات جلوبندی:جلوبندی سازی و تعمیر سیستم تعلیق-تنظیم ارتفاع-تنظیم فرمان-تعمیرات اکسل و عقب بندی خودرو-تعمیر جعبه فرمان و سیستم هیدرولیک

خدمات تنظیم موتور:تنظیم موتور با دستگاه(تون اپ)-سرویس و شتشوی انژکتور-سرویس درچه گاز و استپرموتور-سرویس یا تعویض شمع ها-تعویض فیلتر بنزین

خدمات باتری سازی و کولر سازی:باتری سازی-باتری فروشی-برق خودرو-تعمیر سیم کشی-تعمیر و تست روشنایی،کولر سازی و خدمات شارژ گاز کولر خودرو

خدمات تعویض روغنی و اتوسرویس:تعویض روغن-آچارکشی-تنظیم باد-و کلیه سرویس های دوره ای خودرو-ریست چراغ سرویس تمامی خودروها با دستگاه

مکانیکی:مکانیکی در شهران به صورت تخصصی(مکانیکی شهران)

مکانیکی شهران مکانیکی تخصصی در شهران،

عملکرد و اثر کنترل کنندها در گیربکس اتومات

با سیستم کنترل تعریف شده می توان کاربرد و طرز کار انها را در جعبه دنده اتوماتیک مورد مطالعه قرار داد.

وضعیت پارک و راه اندازی موتور در گیربکس اتومات

برای راه اندازی و روشن نمودن موتور در گیربکس های اتومات اهرم تعویض دنده باید در وضعیت پارک یا خلاص باشد یک کلید اطمینان از استارت زدن در وضعیت های دنده عقب R حرکت به جلوD ووضعیت دنده یک L جلوگیری می نماید هنگام استارت زدن یک مسیر قدرت به مبدل گشتاور که میل لنگ متصل است وارد می شود مسیر قدرت را مبدل گشتاور خارج و توسط شفت توربین یا همان محور ورودی جعبه دنده به مجموعه دنده های خورشیدی و دنده های سیاره ای ان به طورازاد می چرخند و حرکت را به محور خروجی جعبه دنده منتقل می نماید مسیر جریان روغن به واحدهای اصطکاکی و سوپاپ تعویض دنده ها قطع می باشد وقتی اهرم انتخاب وضعیت دنده دروضعیت پارک باشد تمام واحدهای اصطکاکی مانند وضعیت خلاص و یک نیروی فنر به اهرم قفل کننده ازاد هستند.

وضعیت حرکت مستقیم در گیربکس اتومات

در وضعیت حرکت مستقیم D در گیربکس های اتوماتیک ارتباط مبدل گشتاور و دنده یک جعبه دندهبرقرار می شود و با باز شدن در دریچه گاز موتور , دور موتور افزایش می یابد و حرکت اتومبیل به جلو به ارامی انجام می گیرد هنگامی که دور موتور زیاد می شود درگیری دنده مستقیم انجام می گردد بدین ترتیب که باند دنده یک ازاد شده و کلاچ دنده مستقیم درگیر می شود که این درگیری باعث می شود که مجموعه دنده های خورشیدی ثابت و قفل شوند و در نتیجه نسبت دنده 1:1 خواهد بود و باند دنده یک توسط اهرم کنترل دستی درگیر می شود و جزئی از وظایف تعویض خودکار نمی باشد در حالی که کلاچ حرکت به جلو توسط تعویض خودکار درگیر می شود وظایف سیستم کنترل دریچه گاز و گاورنر را به خاطر داشته باشید که چگونه تعویض دنده به طور خودکارانجام می گیرد .مکانیکی شهران
اگر به موتور گاز داده شود و در نتیجه گاز کاملا باز شود فشار ارسالی توسط سوپاپ دریچه گازفنر انتهایی ان به سوپاپ تعویض دنده خودکار باعث می شود که ان را در حالت بسته نگه داردمادامی که دور خروجی جعبه دنده و در نتیجه سرعت اتومبیل به حدی برسد که تعویض دنده ضروری باشد فشار روغن گاورنر در این حالت بر فشار سوپاپ دریچه گاز و نیروی فنر ان غلبه می کندو سوپاپ تعویض دنده را باز می نماید که مسیر اصلی روغن به کلاچ جلو مربوط به دنده مستقیم توسط سوپاپ کنترل دستی برای وظایف مختلف برنامه ریزی می کند و از دو سیستم فرمان می گیرد یکی سیستم کنترل دریچه گاز و دیگری سیستم گاورنر این فرمان به سوپاپ تعویض دنده مستقل شده و به مرحله اجرا می اید مکانیکی شهران. 
سیستم کنترل گاورنر در گیربکس اتومات حرکت اتومبیل را نسبت به مقاومت جاده تنظیم می کند.
پس در نتیجه تعویض دنده خودکار را به طور مداوم انجام می دهند به این ترتیب که سرعت اتومبیل موجب افزایش فشار گاز گاورنر و باز شدن تعویض دنده می شود پس اتومبیل در دنده مستقیم قرار می گیرد . در مواقعی که سرعت اتومبیل کم می شود مانند شرایط سخت رانندگی یا هنگام عبور از سربالایی یا وقتی که دریچه گاز باز باشد (مقاومت جاده زیاد باشد) فشار روغن سوپاپ کنترل دریچه گاز و فنر ان بر فشار روغن گاورنر غلبه می کند و سوپاپ تعویض دنده بسته می شود و اتومبیل با دنده یک حرکت می کند یا مانند وقتی که ترمز می کنیم بر اثر ترمز فشار روغن گاورنربه تدریج کم می شود و فنر سوپاپ تعویض دنده ان را در حالت بسته نگه می دارد و جعبه دنده به وضعیت دنده یک بر می گردد در وضعیت دنده یک دستی در جعبه دنده های اتوماتیک , توسط راننده اهرم انتخاب دنده در وضعیت L قرار می گیرد که در این حالت سوپاپ تعویض دنده از سیستم کنترل هیدرولیکی به طور خودکار قطع می شود و جعبه دنده نمی تواند دنده مستقیم را داشته باشد سوپاپ دستی مسیر اصلی روغن را به پیستون سروی باند دنده یک هدایت می کند . وضعیت دنده یک دستی L مخصوص حرکت در سربالایی با کشش خوب و در سرازیری به منظور استفاده از حالت ترمز موتوری به کار برده می شود.مکانیکی شهران

وضعیت دنده عقب در گیربکس اتومات

با به کار بردن یک کلاچ دنده عقب در گیربکس های اتوماتیک باعث می شود که مسیر اصلی روغن را پیستون کلاچ منتقل نماید و در نتیجه سبب معکوس شدن دنده رینگی در مجموعه خورشیدی شده و دور خرجی عکس می گردد . که فقط دنده عقب کابرد دارد

تعمیرات تخصصی خودرو در شهران-کلیه خدمات مکانیکی شهران

تعمیرات تخصصی خودرو در مکانیکی شهران خدمات مکانیکی در شهران به صورت تخصصی برای کلیه خودرو های خارجی وایرانی.

توربوشارژرها ( Turbocharger ) و سوپر شارژرها ( Supercharger )

توربو شارژر در سال 1905 میلادی توسط مهندس مکانیک سوئیسی آلفرد بوچی اختراع شد.توربوشارژر عبارتست از نوعی کمپرسور توربینی و یک کمپرسور گریز از مرکز که توسط یک شفت که با اتصال فلانچی به آن متصل شده را می چرخاند،(مکانیکی شهران)توربین گازی توسط پیچ به مانیفولد دود متصل می شود و گازهای خروجی از موتور باعث چرخش وربین گاز شده و به سبب آن کمپرسور که توسط یک شفت به توربین گازی متصل است شروع به چرخش نموده و هوای حیط را مکش کرده و سپس آن را متراکم و به طرف موتور می فرستد. هوای ورودی بیشتر به موتور، به معنی وخت بیشتر به داخل موتور،و هوا و سوخت بیشتر به معنی افزایش انرژی و قدرت خروجی موتور می باشد.

تعمیرگاه شهران مکانیکی در شهران مکانیکی تخصصی تعمیرگاه شهران

تعمیرگاه مکانیکی در شهران به صورت تخصصی برای محدوده شهران-مکانیکی شهران تخصصی ترین تعمیرگاه مکانیکی در غرب تهران میباشد.مکانیکی شهران.

نظرات (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.